口味多元,偏爱Pop & Alternative。

Someday (I Will Understand) - Britney Spears

Someday(I Will Understand)由流行天后Britney Spears录制演唱,这首歌由布兰妮独自创作完成,并且和Guy Sigsworth一起完成了这首歌的制作。这首歌的mv只使用了黑白两色,其中Britney是一名孕妇,并刻画她性格的转变。

附上中文歌词:

Nothing seems to be the way that it used to

世间万物总是让人出乎意料

Everything seems shallow,God give me truth

而上帝让我看清了真实的一切

In me and tell me

我告诉我自己

Somebody's watching over me

他正默默守护着我

And that is all I am praying is that... 

守护着我虔诚的祷告...

Someday I will understand

将来我会领悟到

In God's whole plan

在上帝的安排下

And what he's done to me

我经历了美好的人生

Oh but may be

又或许

Someday I will breathe

我能自己感觉到生命的气息

And I'll finally see

因为我会亲眼看到

See it all in my baby

我们爱情的结晶

Don't you run too fast my dear

你走得如此地匆忙

Why don't you stop

为什么不留下?

Stop and listen to your tears

听听你哭泣的灵魂

Their all you've got

你所体会的真情

It's in you

全都深藏在你心里

You see somebody's watching over you

你知道我正守护着你

And that is all I am praying is that... 

祈祷着你降临我的生命里...

Someday you will underst and

到了那天,你会明白的

In God's whole plan

这是上帝的安排

And what he does to you

让你来到了世间

Oh but baby,someday you will breathe

孩子,你会呼吸到万物的气息

And you'll finally see

你也终将亲身感受

See it all in your baby

你所得到的回报

See it all in your baby

就是爱的新生

No moment will be more true

这是最真切的时刻

Than the moment I look at you

当我注视着最爱的你

It's in you

看着你自己

You see somebody is watching over you

你知道上帝和我一起守护着你

And that is all I am praying is that... 

一起为你祈祷...

Someday you will understand

到了那天,你终将明白

In God's whole plan

一切都是上帝的安排

And what he does to you

而你终于来到了世间

Oh but baby someday you will breathe

亲爱的孩子,你会呼吸到万物的气息

And you'll finally see

你也终将亲眼看到

See it all in your baby

你所得到的回报

See it all in your baby

就是爱的新生

See it all in your baby

就是爱的新生


评论(1)
热度(4)

© Bravado. | Powered by LOFTER