口味多元,偏爱Pop & Alternative。

Never Gonna Leave This Bed - Maroon 5

《Never Gonna Leave This Bed》来自美国摇滚乐队Maroon 5于2010年发行的第三张专辑《Hands All Over》,并作为这张专辑的第三支美国派台单曲。


Take it, take it all,take all that I have.

拿走,全部拿走,把我所拥有的一切全部带走。

I'd give it all away just to get you back.

我愿放弃一切,只要能让你回心转意。

And fake it, fake it,I'll take what I can get.

伪装,继续伪装。我将带走我所能得到的一切。

Knocking so loud,can you hear me yet?

大声的敲打,你现在是否能听到我的呼喊?

Try to stay awake,but you can't forget.

试着保持清醒,但是你不能忘记这一切。

评论
热度(22)

© Bravado. | Powered by LOFTER